Haut de la page

Veelgestelde vragen klanten

Vind hier de meestgestelde vragen over het gebruik van de website en onze algemene voorwaarden

Waarom heb ik een account nodig op de Jan Gevers webshop?

U kan gemakkelijk bestellen met een account, 24 op 24u, 7 op 7 online, aan uw prijzen.  
Om die reden kunt u op onze webshop bestellen nadat uw registratie is goedgekeurd of wanneer u al klant bent bij Jan Gevers.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?


Via deze pagina kan u uw wachtwoord herstellen.

Hoe maak ik een zakelijk account aan?


U kunt alleen op onze webshop bestellen nadat uw registratie als nieuwe klant is goedgekeurd of wanneer u al klant bent bij Jan Gevers.
Om een login te ontvangen, kan u ons steeds via deze pagina contacteren. 
Voor het gebruik van de login, raadpleeg de handleiding hier 

Hoe verzilver ik mijn kortingscode?

  1. Kies een artikel of meerdere.
  2. Plaats deze in je winkelmandje door op de knop 'in winkelwagen' te drukken.
  3. Ga vervolgens rechtsboven naar het scherm en klik op de rode winkelkar. Je ziet daar de melding hoeveel producten je wenst te kopen. Je kan ook op de tekst: 'Bekijk je winkelwagentje' klikken.
  4. Je gaat naar een overzichtspagina van de artikelen en 'winkelwagentje details' rechts.
  5. Klik op de rode tekst: '+ Afrekenen met kortingscode? Er verschijnt een balk waarin je de code kan ingeven. Is je code voorzien van hoofdletters, gelieve deze dan ook zo in te geven.


  6. Druk op de knop 'Versturen'. Je krijgt een melding dat de code is toegepast of niet is toegepast. 
  7. Is er een probleem met je code? Klik eerst op 'Winkelwagentje herberekenen'.
  8. Werkt het nog niet, contacteer ons via mail: info@jangevers.be

Hoe voeg ik items in mijn winkelmandje toe?


Stap 1
  • Zoek en selecteer het productartikel via de naam of het artikelnummer dat u wilt toevoegen.
  • Kies het gewenste aantal producten dat u wilt toevoegen.
  • Klik op "in mijn winkelwagentje" en ga naar het icoontje "mijn winkelwagen"
Stap 2
  • Onder winkelwagentje details vindt u alle gekozen artikels
  • Controleer de totale prijs door het winkelwagentje te herberekenen
  • Kies voor veilig bestellen

Hoe stel ik mijn persoonlijke bestellijst op?


Ga naar "mijn account" en klik verder op bestellijsten.
Als klant kan u alle producten uit onze productcatalogus toevoegen. 

Onze productcatalogus is beschikbaar voor iedereen, zonder dat u hoeft in te loggen op onze website. 

Wenst u toegang tot een uitgebreid overzicht van al onze producten met specificaties en andere relevante informatie, dient u een login aan te vragen.

Wenst u bovendien een eigen bestellijst te uploaden? Dat kan!

Zie onderstaande afbeelding met alle stappen die beschrijven hoe dit in zijn werk gaat.

Hoe bevestig ik mijn bestelling?

Stap 1

  • Controleer eerst of alle producten in uw bestelling aanwezig zijn

  • Geef de gewenste hoeveelheid/aantal van uw productartikelen in het winkelmandje.  

Stap 2

  • Klik op “Bestellen”. Onze klantendienst is ook steeds via mail op klantendienst@jangevers.be of telefonisch via +32 (0)14 31 78 11 bereikbaar bij vragen over uw bestelling.

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?


Wenst u nog uw bestelling te wijzigen na bevestiging? Gelieve contact te nemen met onze klantendienst via mail op klantendienst@jangevers.be  of telefonisch bereikbaar via 014/317811.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?


Om effectief om te gaan met een klacht over een bestelling, zijn enkele belangrijke stappen en informatie nodig voor onze klantendienst:
  1. Contactinformatie van de klant:
    • Naam van de klant
    • Telefoonnummer of e-mailadres
    • Klantnummer of ordernummer
  2. Details over de bestelling
    • Ordernummer
    • Datum van de levering
    • Bestelde product(en) met artikelnummers
    • Aantal van elk product
    • Eventuele specifieke kenmerken van de bestelling (bijv. kleur, maat, etc.)
  3. Beschrijving van de klacht:
    • Wat is het specifieke Lot en THT nummer van de klacht?
    • Wanneer is de klacht ontstaan (datum en tijd)?
    • Zijn er foto's of video's beschikbaar die het probleem illustreren?

Waar vind ik mijn factuur?


Alle historiek van uw klantenorders kan u terugvinden als u bent ingelogd onder "mijn acccount".
Hier kan u onder het menu alle factuurgeschiedenis raadplegen:

Verzenden jullie ook naar het buitenland?


Ja, wij leveren ook naar het buitenland.
Neem contact met de klantendienst voor de verzend- en financiële voorwaarden naar het buitenland.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Als vaste klant van Jan Gevers zijn uw vaste leveringsdagen bepaald. Deze kan u steeds bij ons raadplegen. Bij voorkeur ontvangen we uw bestelling op Dag A voor levering op Dag C, zodat deze binnen maximaal 2 dagen zijn verzonden en bij u afgeleverd. Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van uw locatie en eventuele onvoorziene omstandigheden.

We doen ons uiterste best om uw producten binnen de beloofde termijn bij u te krijgen. Mocht er enige vertraging optreden, dan zullen we u tijdig informeren. We streven ernaar om uw winkelervaring zo gemakkelijk en probleemloos mogelijk te maken, en we danken u voor uw vertrouwen in onze diensten. Als u nog vragen heeft over uw bestelling of de levertijden, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder.

Wat zijn de verzendkosten?


Vanwege operationele kosten, zoals transportkosten, verpakkingskosten en arbeidskosten voor orderverwerking, leveren wij franco vanaf 500€ excl. BTW.
Indien de kosten van de levering onder deze verkoopprijs zitten, vragen wij € 45 verzendkosten.

Wat is een voorraadartikel?

Dit artikel ligt op voorraad bij Jan Gevers, zo kan het direct aan je eerstvolgende bestelling toegevoegd worden.

Wat is een bestelartikel?

Dit artikel moet besteld worden bij de leverancier. Als de leverancier geen voorraad blijkt te hebben kunnen we het product niet uitleveren. We brengen je daar uiteraard van op de hoogte en denken mee in een eventueel alternatief product. 
Voor extra vragen, informatie over producten, certificaten, technische fiches, ed. neem contact op via het formulier of mail naar info@jangevers.be .